Sunday, December 13, 2009

Aku SuKa IdoLa keciL...so whaT?

Huhu...bunyi poYo je kaN..memang aKu ske gle koT... dr musiM duLu lg..huhu sbb akU baB2 tV ni Aku genG ngaN adiK akU nuruL jannah tu... Dulu yg 1st seoson akU suke wada....gile besT...akirnYe dia jd juara..hoyeahhh..haha aku siap komen2 kt website tV9 tu pasal diorg nk afiq n shada ank ND lala tu mnanG..huheh. afiQ tu suare spesen je kot...xleh naik tinggi...masuK oh lala pon die kua gak kan..so, scare profesional n scare undian ramai pon dia xmenjadi plihan...huhu shada tu snyap je smpai skrg... sbb2 aku suke Idola keciL?

1. sbb program ni 100% diadili juri profesional...bkan sms...huuu idola kcil 1 mmg aku puas hati..sape2 xpnah dgr wada nyanyi mang rugi...huhu...cube try tgk idola kecil cinderella story kat Youtube..wada nyanyi lagu dlm tu mang best...die ni especially lagu asli mmg sedap r didengar..huhooo

2. sbb aku suke kanak2 ni... kanak2 kan, hati diorang suci...dlm pembentukan jasmani dan rohani masing2 lg...so kalau diorg nangis time ade y kuar pon, tangisan diorang sgt sinceRe... bkan buat2 and tulus...

mggu lepas, mggu keenaM, saM volunteer nk KuaR sbb die xmahu tgk kwn2 die kuar dpaN mate die...mase alif wat suspen tnye sape2 nk ganti tmpt nuruL untuk kuar, die trus angkt tgn... and memang seme syg sam sbb he is sam..huhu sam comeL...dgN diction die ckp melayu...

mggu ni plak si fienaz kuar...bdk ni antara peserta favourite aku la... mcm xsgKa gaK..Tp fienaz ni kuaT sgt and cooL bile die diumum keluar... tabik r... bygkan bdk umor sek rendah tu je sekuat tu menghadapi perpisahan .... siap pjuk kwn2 die jgn sdih...kite yang umor bangka ni camane? kuat tak?kite tak tahu kan...

kuat ke kite menghadapi perpisahan dgn org tersayang sdgkan kite rase kite masih perlukan mereke...dia?sdangkan perpisahan adalah jalan terbaik... kuat ke kita untuk hadapi org2 yg kite syg pergi mghadap ilahi? dan kuatkah kita dgn bekalaN untuk menghadapi Ilahi nanti disaaT badan becerai dgn nyawa??? kuatkah kita???.....


setiap yg berlaku PASTI ade hikmahnye....minda dan fikiran, itulah penilai...jangan hanye dgn hati y kadang terkhilaf mengadili...

moga aku juga KuaT daN bersedia hadapi sbaraNg ujianMU TUHAN..



No comments:

Post a Comment