Thursday, July 7, 2011

Tempat baru... Suasana Baru

Terlalu banyak kebahagiaan...tapi terlalu banyak juga ujian ALLAH ganjarankan...Alhamdulillah, berkat bantuan dan iringan doa ayah bonda....kami laui bersama...walau aku sendiri di kejauhan, aku yakin..berkat doa merekalah yang mengiringni penuh padu, perjalanan ku setiap detik.. moga redha mereka membawa redha Allah padaku..Ya Allah terlalu indah terasa bila nikmat iman tu Kau berikan..Bila tiap ujian kau hadiahkan pertolongan di sebalik kesabaran..bila tiap musibah itu kau sedekahkan kebahagiaan dalam kecekalan....
Sungguh andai aku tak mengerti CintaMU, tidak aku sedar dalam perjalanan ini Kau mengiringi... sepanjang jalan kau bekalkan pengajaran, agar aku gunakan akal fikiran dan segala kurniaan....indah sungguh tatkala aku singkap segala kerumitan yg berlaku, terselah segala kecantikan kurniaanMU ya ALLAH...Rugilah aku andai aku kalah dalam perjuangan sebelumnya, kerana hadiah ketenangan dariMU tiada siapa dapat tandingi..tiada siapa dapat lebihi... Malah tiap kata ini adalah ilham dariMU tanda aku perlu sebarkan KebesaranMU...
Sungguh aku sukar mengutip dan mengumpul kata2 yang tulus lagi kudus untuk memujiMU ya Allah... terlalu Agung ...tak tertanding, Tak terganti... Hanya dikau mengerti saat rasa itu dating menyinggah ke hati dan tiap aliran darahku...Hanya namaMU yang teragung...Hanya dikau pengatur alam yg terbaik.. All the WENGERS.. Moga hari2 kamu tetap indah walau ditemani pelbagai ujian, kerana tiap ujian itu, Allah pasti mengiringi..hanya tinggal kita untuk berjalan seiring jalan Allah itu..=) ok, jangan nakal2. Nanti kene jual..

No comments:

Post a Comment