Friday, October 23, 2009

My New baBy..

Hello...im Not givinG birtH...haha aku try2 Nk memBlog je ni... malas nk gtau sesape lg...bkaN ape pon...aku ni bkan org yg konsisten sgt...ni baru nk blaja...sbb Prof RidzuaN suruh...aku dgr tu rase cam ade satu smangat untk bjaye gak..haha... so mgkin blog ni satu titik awal untuK aku mulakaN KonsisTEnsi aku...muahaha...TataUla ape rupenye bloG ni nt...aKu lame dh byk follow blog org...ade y aku follow silently...ade y aku follow smbiL menyampuK2 jgak...tp tu la...dulu rase mcm kalo wt blog ni mcm buat sbb org lain buat..ni y plg aku xsuke skali dlm hdup..buat sbb org lain buat... so aku tahan je...biaaa je dulu...tp lame2 macam cool gak ade blog ni...kdg benda2 xterluah d bibir akan terPetik d keyboard..so ok la tu kan...aku decide bia je la dulu blog ni merendah diri snyap2 dulu menumpang d alam maya y tetap kepunyaan Allah ni...nt kalo aku rase nk bgtau, aku bgtaula sesape....bia aku rase sunyi dulu tanpe pembace...then kalo aku rase nk ade pembace, aku gtau y lain..huuu pade sape2 y tau pasal blog ni lambat aku haraP2 kamu seme xkecil hati...huhu ade ke y nk kecik ati? tak kot..i am nobody pon... bkn ape, dh lame x menulis dan melontarkan rase hati yang punye pelbagai cerita untuk diwartakan...moga2 ape y aku lakukan bawa kebaikan pd diri sndiri dan jg yang lain... mgkin jugak satu landasan untk sesetengah y mgkin underestimate atau salah sngka atau xkenal aku sgt bagaimana..so, SelamaT Hari Lahir buat my Weng wenG worLD...=)

No comments:

Post a Comment