Friday, October 23, 2009

PengApreSiaSi hayaTKu....

haRi ni dah masuK hari ke-3 aku wat keje untuk final year project aku...My topic is "WounD heaLinG and AntimicRobiaL propertieS frOm thorNs of KApok"...Kapok tu sbnarNye name universaL bagi pokok kekabu..huuu mmg AgaK lambaT aku starT..tp akU tetap sYukuR sbb Ramai gak lagi y masih baru nk start dan ade yang xstart lansung lg... sbb akU lmbat bkaN saje2 tP akU dan kwn2 y lain(bkan aku sorg) xsempat naK mencelaHkan mase untuk start..tp akhirnye mggu lpas aku dpt start jgak...kwn2 finaL year y lain tu ade mcm2 masalah mreka tesendiri...chemicalnye xde, bacteria xsampai, barang x order...yang aku pulak sedaaap je dgr org kate duri kekabu tu ade kt bilik che mat pegawai lab tu...xde la usaha langsung nk pegi tgk... skali bile aku rase nk buat dah, tgk2 ciput je barangye. segenggam je...yang aku perlukan dalam secupak gitula...huuuu...Che Mat kate die igtkan aku nk cari...haish..time aku telepon tnye dia ari tu die xcakap pulak ade sikit aje....kalo tak memang aku dah cari pon awal2... tp takpela..aku akui memang salah aku jugak...takpe..kene cool...biaselah aku.kalo glabah nt kang lagi timbul masalah.aku rilex je laa..then ape lagi, pk punye pk, aku call la penyelamat nusa bangsa aku hidup mati..PapaSid. huhu papa aku la..bukan PapaDom si PapA Mia tu..aku crite punye cerita dia kate dia akan usahakan. aku ckp nk ASAP. dia pon mcm biase jgak.ok....aku tanye lpas 2 hari. papa kate ade dh jmpe pokok tp time nk g je ujan, so papa tangguhkan. then aku cakap nk secupak papa tkejut jgak sbb tak bnyk pon kaT pokoK y die jumPe tu..n beberape hari kemudiaN papa kate dia dh siap pos...Alhamdulillah. aku g amik kat ofis, theN caLL papa...paPa kate cukup x? aku rase dah banyak sbb dpt dlm 700 gram lbih..besar2 gak duri y papa dapat tu berbanding yg Che Mat amik...anD bile Papa kate pokoknye tinggi smpai die amiK pakai tangga dengan bantuan adiK bongsU aku NUruL...aku terhaRu...Aku bgtaU ramai org jgak pasal ni. bkan ape, aku bangga ade ayah macam papa...aku akui kdg2 bnyk je petentangan pendapat aku ngan dia bile bsame...aku akui jgak aku bkan anak yg baik...Tp xbaik mcam mane pon aku ni papa tetap usahakan y terbaik untuK anak die y bertuah sorang ni...PAPA, ayah (name aku d rumah ok)sayang papa sgt2...ayah terlalu hargai jasa papa terutama dalam belajar ni...saat ayah buntu dan perlukan sokongan, papa x pernah putus2 bagi dorongan...saat ayah resah papa sedia hilangkan resah dan gelisah..saaT ayaH paraH, paPa sentiasa hadiR walau dari jauh...papa xpernah pergi dan MenghilaNg...papa...ayaH taU ayah banyak dosa dengan Papa...Maafkan anakMu yang sentiasa tak sempurna ini...Papa tetap The besT father yang tak akan dapat ayah cari ganti..ayah nak papa tau tiap2 kali ayah wat salah ke ngan papa, ayah sentiasa sesalinye...xpernah ayah bangga pun Pa...ayah harap papa akaN sentiaSe dpT doakAn ank paPa ni berjaYe dlm setiap bidang yg ayah ceburi nt...dan ayah akan sentiase doakan kesihatan dan kebahagiaan papa smpaI akhiR hayaT ayah ni...buaT CHE ABD RASHID B. CHE MUSA, semoGa diriMu sentiaSa dibawah LinduNganNYA walau di mana kau berada.....BuaT puan RAMLAH HJ SAID, mama berTuaH punYa suaMi sepeRti PAPa...and I am dreaminG a Guy like hiM..the One thaT alwaYs caN be my BEstFren...weNG weng WEng>>.> sudaH mengaRot..cehhh td sentimentaL pasal PaPa, skaRang berfantasi pulak...huhaaaa.....kesimpulannya, pergilah tontoN PaPadom..x Rugi...2 ThumBs Up! Filem ini buaT anDa Ingin SentiaSe mengHArgaI oRg y sentiase ade dlM diri anda dan sekeliling anDa tp anda kuranG sedar akaN kehadiranyA...siaPA??? fikiR2kaN...anDa senDiri punye jawaPannye...

No comments:

Post a Comment