Thursday, November 5, 2009

KepadaMu Kekasih ...yanG satu...

KepadaMu Kekasih




SEGALANYA MILIKMU...

......kau yang menciptakan cinta,


YA ALLAH...



*bukaN seLaLu kiTe ingat dan mengingati KEKASIH yanG saTu ini....Cinta agung tetap milik DIA..kate2 Indah ni tlalU menyenTUh haTi..menikaM kaLBu juga nada dan alunanye...mengingatinye bukan hnye dlm solat dan ibadah..amalan harian juga..=) smoga ape y kite buat, tetap kite igt KEKASIH yg saTU ini... dalam diam, ataupun dlm nada2 indah speerti yang dinyanyikan dlm lagu2 di atas... asalkan hati ini untukNYA, KEKASIH itu ttp tahu ingatan Kite padaNYA.....LALALAlalalalala.... BERhiBUR tiada salaHNya kerana hiBuraN iTu inDah...=) .....Weng weNg...samBunG sndiRi laGu raihaN ni *




dan kau jua yang menghampa bahagia,
diribaanmu terhimpun harapan,
impian tulus setiap insan,
kau yang mengutuskan duka,
dan engkaulah yang megirim kan hampa,
namun padamu jua diadukan,
merebahkan keresahan dan tagisan,
aku tahu inilah kasihmu,
aku tahu inilah cintamu,
dan ku tahu tiap yang terbaik untuk ku,
tak semuanya yang ku mahu,
dicelah hangat nafas yang terhela,
ada dingin saat menyeru nama mu,
terarah segala ronta rasa,
pada damainya dakapanmu,
aku tahu inilah kasihmu,
aku tahu inilah cintamu,
dan ku tahu di segenap ruang rasaku ,
telah kau titipkan kekuatan,
oh tuhan...
aku tahu inilah kasihmu,
aku tahu ini lah cintamu,
dan ku tahu tiap yang terbaik untuk ku ,
tak semuannya... yang ku mahu,
dicelah hangat nafas yang terhela,
ada dingin saat meyebut namamu,
terarah segala ronta rasa.
pada damainya ,
dakapan mu,


KepadaMu Kekasih
Aku berserah
Kerana ku tahu Kau lebih mengerti
Apa yang terlukis di cermin wajahku ini
Apa yang tersirat di hati
Bersama amali

KepadaMu Kekasih
Aku bertanya
Apakah Kau akan menerimaku kembali
Atau harus menghitung lagi
Segala jasa dan bakti
Atau harus mencampakku ke sisi
Tanpa harga diri

Hanya padaMu Kekasih
Aku tinggalkan
Jawapan yang belum ku temukan
Yang bakal aku nantikan
Bila malam menjemputku lena beradu

KepadaMu Kekasih
Aku serahkan
Jiwa dan raga
Jua segalanya
Apakah Kau akan menerima penyerahan ini
Apakah Kau akan menerimaku
Dalam keadaan begini

No comments:

Post a Comment