Wednesday, November 4, 2009

KOMPUtER daN IT


saLam aLL...laMe daH x anTa ape2 PosT..baRU bebeRapE haRi Pon..Huuu...LapTop inI diFormaT sbenarNye baRU2 ni...tu yanG mcm jarG skeT ON9...skg Ni MusiM exaM plaK...lg la KaN..niway, ckP baB coMputeR n IT ni akU sgtLAh kuranG pengetahuanNye...wlapUn sekOlah duLu lg amiK mcm2 sbjeK pasaL koMputeR...tiMe mRSM PC amik subjek khas Komputer, time MtrIx UIA amik CoMputeR nye sbject gaK...n tiME amiK dgree ni 1st yeaR duLu amiK gaK COmputer in ScienCE..hUu.siap faiLed n repeaT tu..Huhuhu .tataula nk kate ilMu xcukuP ke ape...tp akU rase memanG akU bukaN ditakdiRkan untuK mendalaMi bidang Ni sgt...Tp takpeLah, munGkin adE orG2 sekelilinG yanG boleh membaNTu...walaUPun sikiT, Tp stiiL anda semua masih membantu...di sini aku lisTkaN name2 org y banyk membantu akU kenaL lebih dkat pasaL IT ni...x kedekuT untuK tnjuK ajaR akU pasal ape2 yang akU tataU...walau aku xsuke tp aku masiH bersediA untuK belajar ni...insyaALLAH...semoGA Allah permudahKan...TQ

DEQTI---len kali akU g formaT kt Ko lg kaLo apE2 jd, akU siaP proMotE serviCE ko kT kwn akU lg..nT die g juMpe kO...

En.Hirwan--anda juga banyak membantu dan cuba untuk membantu lg..walau pun xkesampaian, i noE u have tried ur very best... soRRY for the bad wireless connectioN here.k...

En.Mohd Fadzli Muhamad Nor--kaMu lagiiiiiiiLah sy sgT2 hargai...Huuu...xpernah putuS asa...xperNah berhenTi bersabaR..akaN teruS belaJar Dr kaMu...Huhu skaRang suDaH bleH dgR nasyiD daH laPTop sy yang sgT xUp To daTe iTu Ok...=P *kesabaRan iTu pasTi adE NilaInYa waLaupuN xtErLihaT di Mata, tak terdengaR di TelinGa*


anyBoDy thaT i didnT saY here--seme anda sgtkaH dihargai juga...weee...TQ...

trusKan berWenG-WenG =)




No comments:

Post a Comment