Sunday, April 11, 2010

Kurniakan doaku ya ALLAH...

Ya Allah YA RABBI... syukur aku krana masih mampu bernafas di bumi MU hingga detik ini... Terima kasih MAMA dan PAPA kerana membesarkan NOOR NAJIAH hingga hari ini.. berikan kami lebih peluang dan kesempatan, agar aku dapat kurniakan kejayaan untuk mereka , berbakti dan membahagiakan mereka di masa2 yang mendatang ya ALLAH. Amin ya RABB.. tQ semua yang WISH...syg kamu semua…=)

Alhamdulillah berkat dan nikmat darimu ya Allah... moga dipermudahkan jalanku di dunia ini menujuMU di akhirat sana ya Allah.. syukur atas stiap nikmat dan petunjukMU ya ALLAH.. jauhi aku dari lalai dan tersesat dari jalanMU, jauhi aku dari apa sahaja yg tidak Engkau redhai.. Moga hari2ku mendatang lebih baik dan aku menjadi hambaMU yg lebih beriman dan bertaqwa...amin...

Weng!! umor sudah 24... tak sangka sgt2 dh smpai umur ni..Alhamdulillah =)
WISH PILIHAN dari banyak2 wish---> Selamat ulang tahun kelahiran..=) nak doa panjang umur tu doa syaitan, biar saya doa moga awak berjaya membina kehidupan yang penuh keberkatan , kebahagiaan, dilimpahi dengan kurniaan dan ketenangan dalam nafas awak

AMin....=)

No comments:

Post a Comment