Monday, April 26, 2010

Syukur padaMU...

Alhamdulillah… untuk exam aku yg terakhir di UIA ni aku bersyukur krana dah buat yg sehabis baik dan dpt result yg terbaik pernah aku miliki selame ini…Syukur sgt2… thanks papa mama..thanks Mak yg sentiase doakan saye..thanks pade semua yang x pernah buat aku putus asa..thanks pixel dgn inspirasi penuh makna… sy hargai sgt2…. Semoga result untuk FYP pun nanti memberi nikmat tak terhingga untuk aku, keluarga dan sesiapa shj yg menyokong penuh diri ini… sesiape shaja yg aku tak nyatakan disini, aku hargainya sgt… KAK DAH syg..sy sayang kamu…. Setiap cubaan dan dugaan pasti ade hikmah dan ganjaranye dari ALLAH.. amin… Alhamdulillah… pada semua yang membaca ini, doakan diriku agar terus Berjaya di mase2 yg akan dtg nt…amin...

No comments:

Post a Comment